網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月19日 星期六

林盛斌:老婆搞百萬生日P!林盛斌:使埋啲無謂錢 __,林盛斌,

Bob大讚太太犀利!藝人林盛斌(Bob)出席慈善音樂會,講到早前他40歲生日,太太Pearl為他開了一個SurpriseParty慶生,Bob大讚太太 ...


Bob大讚太太犀利!


藝人林盛斌(Bob)出席慈善音樂會,講到早前他40歲生日,太太Pearl為他開了一個Surprise Party慶生,Bob大讚太太犀利,早幾個月前已夾晒身邊人,還請來老闆留言說要他去做生日派對司儀,到時會封大利是給他。直至當晚他去Ball room推門而入,就見到好多中、大學同學、朋友,太太就連蕭正楠、張振朗、小肥都叫來,才知是太太為他搞驚喜生日會,Bob謂:「太太喺十年前都搞過一次,話同我去食燭光晚餐,去到又係成班朋友,但就冇今次咁大Party嘅!」


問到今次可是百萬慶生?Bob即笑謂:「唉,使埋啲無謂錢,血汗錢嚟!但係好開心嘅。」太太生日時豈不要大回禮?Bob不禁說:「仲有兩個禮拜到佢生日。(咁你要搞個二百萬Party先有誠意?)年年都係送手機畀佢嘅,咁佢又未40歲,等到80歲咪幫佢搞大Party!其實嗰晚見佢仲開心過我,可能佢成功呃到我好滿足。」不過,Bob亦認真讚太太能幹:「佢係好太太,對我同小朋友都照顧周到,娶到佢係福氣嚟。(讚到咁,減你20萬,開個180萬派對啦?)80歲時啦,到時180萬應該夠買張機票去台灣玩嘅。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!