掃呢頁CODE去手機

2019年10月14日 星期一

Sulli:Sulli疑自殺離世 安宰賢受打擊:唔會係真㗎可? __,Sulli,安宰賢,

Sulli今日疑上吊自殺身亡,曾與Sulli合作的安宰賢在Instagram表示不能相信。韓國女團f(x)的25歲前成員Sulli今午被經理人發現在家 ...


Sulli今日疑上吊自殺身亡,曾與Sulli合作的安宰賢在Instagram表示不能相信。


韓國女團f(x)的25歲前成員Sulli今午被經理人發現在家中上吊身亡,上月申請與結婚三年的女星具慧善離婚的男星安宰賢,今晚在Instagram發文表示對Sulli的死訊感到震驚:「唔會係真㗎可?係咪因為網上嘅新聞奇怪?我依家覺得好唔真實,係咪因為我依家要食嘅藥太多而令我變得奇怪?係咪我奇怪?」


安宰賢曾與2014與Sulli合演電影《我要做男神》,今年7月Sulli與安宰賢及Block B成員P.O一同出席活動,之後亦有上載合照,Sulli更叫安宰賢做「宰賢Oppa」,似乎關係十分要好。不少粉絲在Instagam下留言,希望他振作。


防止自殺求助熱線:
香港撒瑪利亞防止自殺會: 2389 2222
生命熱線: 2382 0000
明愛向晴軒: 18288
社會福利署: 2343 2255
撒瑪利亞會熱線(多種語言): 2896 0000
東華三院芷若園: 18281
醫管局精神健康專線: 2466 7350
利民會: 3512 2626
賽馬會青少年情緒健康網上支援平台「Open噏」:http://www.openup.hk



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!