網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月28日 星期一

鍾意聽張國榮容祖兒譚倩紅拒拍TVB「曾經擁有就算」 __,TVB,容祖兒,張國榮,譚倩紅,

年屆88歲的譚倩紅入行72年,是圈中的大前輩,現在仍會不時踏台板唱粵曲。
年屆88歲的譚倩紅入行72年,是圈中的大前輩,現在仍會不時踏台板唱粵曲。【娛樂人物】現年88歲的譚倩紅今年8月突然現身紅館,欣賞容祖兒演唱會,更睇足全 ...


【娛樂人物】

現年88歲的譚倩紅今年8月突然現身紅館,欣賞容祖兒演唱會,更睇足全場非常投入。紅姨日前接受《蘋果》專訪,她自揭最喜歡的歌手是張國榮,近年也喜歡祖兒,還大讚對方勤力。紅姨最深入民心的角色,莫過於《真情》中的「容姨」,雖然她近年也有唱粵曲,但問到會否復出拍無綫劇,她耍手擰頭:「曾經擁有就算,唔需要去到咁盡。」

採訪:戴彩煥

攝影:沈健程

相關新聞:心悒李香琴患腦退化

譚倩紅入戲行做大戲,至今已經72年,是演藝圈的老前輩,70年代曾經退休,在1987年復出拍戲,在90年代加入無綫,拍過《開心華之里》、《卡拉屋企》等經典處境劇,不過最令人津津樂道的一定是《真情》的「容姨」。紅姨日前在高山劇場接受《蘋果》專訪,提起《真情》,她說:「能夠有一個人物咁突出,唔係話代唔代表作,起碼有一席位。」



譚倩紅拍過多部粵語長片,曾與陳寶珠(左)合演《六指琴魔》。劇照 譚倩紅拍過多部粵語長片,曾與陳寶珠(左)合演《六指琴魔》。劇照
譚倩紅在《真情》中的「容姨」一角,至今仍深入民心。劇照

譚倩紅在《真情》中的「容姨」一角,至今仍深入民心。劇照

繼續踏台板唱曲

紅姨在2000年過檔亞視,2004年退出電視圈,她解釋:「電視增加知名度係快好多,但第一,自己年紀有番咁大;第二,我自己仲有個老伴,自己成日去咗拍嘢唔係幾好。」拍戲與粵劇之間,紅姨喜歡後者,就算不再拍劇,她仍繼續踏台板唱粵曲,訪問當天,她就便準備演出戲曲晚會。會否考慮復出拍戲?紅姨即耍手擰頭:「唔拍喇,TVB都搵過我好多次,自己年紀大,就算監製好乜都好,有啲嘢都唔能控制得到,譬如有場戲要趕住收工嘅,就要捱更抵夜拍,我覺得唔需要囉。曾經擁有就算啦,能夠出嚟人人都認識『容姨』咪算囉,唔需要去到咁盡。」

容祖兒今年8月在紅館開騷,「容姨」譚倩紅現身第二排,兩位「容姨」世紀碰面握手,紅姨睇足全場,還十分投入。不少人好奇紅姨是否祖兒歌迷?她親自揭盅:「我以前最鍾意聽第一個係Leslie(張國榮),第二係阿梅(梅艷芳),係我心目中嘅偶像,我覺得佢兩個台風、演出各方面都好認真,而且別具一格。」紅姨坦言兩人離世後,已很少看演唱會:「我都好鍾意祖兒,佢由出道至𠵱家,係一個好努力、好用心嘅人,佢演唱方面落咗好多工夫,我個女係佢fans,係個女請我睇嘅,咁好彩佢又託人買到第二行。」

祖兒在演唱會上見到紅姨表現驚喜,台下的容姨也一樣:「我又估唔到佢會認得我喎!原來後尾佢喺網度話第一眼見到容姨以為係幻覺,容姨點會嚟聽我唱歌呢?可能諗住我一把年紀,點會聽啲後生女唱歌,第二次佢望真啲,真係容姨嚟㗎!佢自動過嚟同我握手。」紅姨哈哈笑說:「我係識聽最後期嗰隻叫做乜嘢『神經病、神經病』(《Pretty Crazy》),我最深刻印象,點解歌都有神經病唱!」

相關新聞:麥皮花膠做早餐養生



譚倩紅在《胭脂扣》中演張國榮媽媽,因而結下母子緣。

譚倩紅在《胭脂扣》中演張國榮媽媽,因而結下母子緣。
譚倩紅視張國榮為偶像,讚對方台風別樹一格。

譚倩紅視張國榮為偶像,讚對方台風別樹一格。

張國榮結母子緣

紅姨拍過《雪花神劍》及《六指琴魔》等無數經典粵語長片,在1987年重出江湖,由俠女變成演媽咪角色,《胭脂扣》更讓紅姨跟張國榮結母子緣:「離開咗娛樂圈20年冇做,嗰年好似1987年,我第一部戲係黃百鳴搵我拍《七年之癢》,第二部就關錦鵬導演邀請我做《胭脂扣》。好記得嗰日啱啱拍完屋企嗰場,Leslie夜晚就喺海洋皇宮做騷,佢叫我媽咪,我話『Leslie我可唔可以聽呀?』佢即刻打電話畀佢經理人,訂張枱嗰晚畀我聽歌,我真係覺得呢個後生仔好有老人家心。我已經離開咗娛樂圈咁耐,估唔到佢對我都好好,幾時喺乜嘢場合都好,佢見到我都大聲走埋嚟叫我做媽咪。佢唔喺度,我都有去送佢,我個心真係好難過囉。」



譚倩紅依稀記得曾跟容祖兒合作,就是2000年無綫劇《新鮮人》。資料圖片

譚倩紅依稀記得曾跟容祖兒合作,就是2000年無綫劇《新鮮人》。資料圖片
容祖兒8月開騷,譚倩紅坐在第二排睇足全場。資料圖片

容祖兒8月開騷,譚倩紅坐在第二排睇足全場。資料圖片

鍾意就快D Share啦!