網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月22日 星期二

【爆相爆片】湯洛雯環保大道撞貨Van 賠一千大元成功私了 __,湯洛雯,爆相爆片,

 (讀者提供)
將軍澳環保大道間中都會大塞車出現長長的車龍,但今次的罪魁禍首是誰?湯洛雯是也!讀者余小姐透過「爆相爆片」,分享她今日坐輕型貨Van途經將軍澳環保大道時 ...


將軍澳環保大道間中都會大塞車出現長長的車龍,但今次的罪魁禍首是誰?湯洛雯是也!



讀者余小姐透過「爆相爆片」,分享她今日坐輕型貨Van途經將軍澳環保大道時,遇上輕微交通意外的相片及影片。余小姐向《蘋果》透露:「我坐Van仔經過環保大道,當時架車係行緊快線,去到駿才街附近,有架私家車想喺中線Cut過嚟,但係又唔夠位Cut,跟住就撞咗落我坐嗰架Van仔左邊車身位置,我望一望揸車個女人,就見到係湯洛雯。」



余小姐指當時湯洛雯只有自己一個,貨Van司機驚覺貨車被撞隨即落車視察,湯洛雯之後亦落車了解。余小姐稱:「司機第一下反應都有啲忟憎,即刻話有冇搞錯呀,但落車認到係湯洛雯,態度明顯軟化咗,見佢哋傾咗一陣,湯洛雯賠咗一千蚊畀司機,成功『私了』,之後佢哋互相交換咗個人資料就走,全個過程大約十幾分鐘,貨Van司機仲講笑話,估唔到第一次攞明星簽名係咁樣攞。」



湯洛雯平日一向駕駛二手價約40萬元的歐洲車代步,但今日她卻駕駛另一部2012年出廠的小型私家車,根據車輛登記紀錄,此車以其個人名義購入。而湯洛雯回應傳媒撞車一事時,表現愕然:「嘩!咁快知道嘅!其實都唔算係撞車,只係大家揩一揩啫,冇事冇事,大家都冇事。」



-----------------------------



-----------------------------



(讀者提供) 讀者指湯洛雯由中線切到快線,撞到貨Van車身。 讀者指湯洛雯由中線切到快線,撞到貨Van車身。
 撞到貨Van後,湯洛雯看來有點緊張。(讀者提供)

撞到貨Van後,湯洛雯看來有點緊張。(讀者提供)
湯洛雯視察貨Van「傷勢」。(讀者提供)

湯洛雯視察貨Van「傷勢」。(讀者提供)

鍾意就快D Share啦!