掃呢頁CODE去手機

2019年10月31日 星期四

許芷熒(前名:許亦妮 Whitney):肚尖尖似佗仔 許芷熒佗B 6個月脹10磅! __,Whitney,許亦妮,許芷熒,

睇嚟都係肥肚唔肥人啵!藝人許芷熒(Whitney、前名:許亦妮)10月頭宣布宣懷孕喜訊,現時已懷有6個月身孕,日前佢喺社交網晒出孕照,相中佢大方露出2 ...


睇嚟都係肥肚唔肥人啵!


藝人許芷熒(Whitney、前名:許亦妮)10月頭宣布宣懷孕喜訊,現時已懷有6個月身孕,日前佢喺社交網晒出孕照,相中佢大方露出23周孕肚,並留言:「大家估吓馮寶寶是男生還是女生?」唔少網民從側面見到Whitney肚尖尖,就估佢係佗B仔!


此外,Whitney佗B心情興奮又期待,仲已經幫未出世嘅BB「馮寶寶」開設IG帳戶,記錄尋日產檢過程:「媽媽話每個月最開心就係等到同我見面嘅嗰一日,今日媽媽做產檢,醫生話媽媽重咗10磅,而我就重1.5磅。今日照3D比起上次照3D嘅樣更加清晰明顯,媽媽話我似爸爸,又似公公又似爺爺。」




---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!