網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月11日 星期一

【西灣河實彈槍擊黑衣人】敢言梁芷珊:你哋一定要還#1111 __,梁芷珊,

【西灣河實彈槍擊黑衣人】敢言梁芷珊:你哋一定要還#111135分鐘前一向敢的梁芷珊就今早西灣河有警員向黑衣人連開三槍實彈一事,在網上貼圖表示:「你哋一 ...




  • 【西灣河實彈槍擊黑衣人】敢言梁芷珊:你哋一定要還#1111
  • 35分鐘前




一向敢的梁芷珊就今早西灣河有警員向黑衣人連開三槍實彈一事,在網上貼圖表示:「你哋一定要還You must repay #1111」

她又說:「仲撐佢嘅、喺旁邊拍手掌嘅,你哋係咪會幫手還?無!我講緊有啲仆X爭我錢啫,但我睇住佢越洗越大,身邊仲有好多人助慶,而家越欠越多嘞,條數都唔知點計。我想問吓啲啦啦隊,係咪打算到時幫佢手還?」

梁芷珊的POST只短短2小時,已有逾150留言,大部分都與她立場相同,認為:「見到有人拍手感到心寒。」「香港人竟然冷血到咁。」

-----------------------------

【2019 區議會專題】

最齊全區議會入閘名單 互動民調

11.24 用選票重奪區議會

-----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

親臨旺角、銅鑼灣做升級壹會員,即送「香港人:抗爭之夏」限量明信片

詳情地址


鍾意就快D Share啦!