掃呢頁CODE去手機

2019年11月14日 星期四

陳嘉容:1日售出6成貨 陳嘉容羊絨品牌德國大賣 __,陳嘉容,

Eunis近年大搞護膚品生意~名模陳嘉容(Eunis)近年積極開拓新事業,大搞羊絨及護膚品生意,其羊絨生意還進軍德國,並登上當地報章。Eunis坦言沒 ...




Eunis近年大搞護膚品生意~


名模陳嘉容(Eunis)近年積極開拓新事業,大搞羊絨及護膚品生意,其羊絨生意還進軍德國,並登上當地報章。Eunis坦言沒想過在德國發展,不料其品牌非常適合當地人口味:「德國有個城市叫Dresden,係全德國最多有錢人住嘅城市,一年有八個月時間係冬天,佢哋好着重品質,唔鍾意太花巧設計,同我個品牌定位好接近。當地一間好出名嘅時裝店睇中我個品牌,簽咗獨家代理,時裝店邀請我過去做一場騷同埋見當地傳媒,當日已賣出六成貨,反應好好。」


Eunis自言品牌創立了不足一年已獲賞識令她大感鼓舞,現時品牌由德國紅返香港,她謙稱仍在摸索階段,還要更加努力。德國之行,Eunis只逗留一周,讚當地風光明媚,民風亦很友善。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!