掃呢頁CODE去手機

2019年11月3日 星期日

亞姐2019:蝕咗7位數!筱靖銅鑼灣餐廳關門大吉 __,亞姐,亞姐2019,亞洲小姐,筱靖,

慘!《2019亞洲小姐香港區決賽》在大埔錄影廠舉行,前亞姐筱靖出席睇師妹演出,原本要齊齊跳舞的她表示:「原本同14位亞姐一齊跳舞,但年紀大冇記性,今次 ...


慘!


《2019亞洲小姐香港區決賽》在大埔錄影廠舉行,前亞姐筱靖出席睇師妹演出,原本要齊齊跳舞的她表示:「原本同14位亞姐一齊跳舞,但年紀大冇記性,今次太趕,咁多舞步記唔設,所以拒絕咗!以前都跳到兩嘢,但隔太耐啦,加上我啲舞步一向麻麻,大班人柴娃娃就免強胡混過骨,嗰時都係被人叫企後面,今次記唔到咁多舞步所以婉拒咗!」


由於筱靖已轉營做餐廳老闆,但近日社會運動影響,令她在銅鑼灣區的德國餐廳要關門大吉,她坦言:「銅鑼灣嗰間已經冇做,斷斷續續都捱咗幾個月,一星期有好多日都開唔到,淨係燈油火蠟都要六位數字先圍到皮,只好忍痛唔到,依家只係剩番大圍嗰間!(要求減租?)都有問過業主,但都冇減租,可能佢覺得好好租,不過又唔係冇人情味喎,我之前簽咗約,係要到出年先完,但咁嘅環境佢都肯放我走,呢個時勢要大家守望相助。(蝕咗幾多?)我都蝕咗7位數字離場。(社會運動後再開?)再開都唔揀香港區,因為租金太貴!」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!