網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月19日 星期二

台慶2019:黃心穎永不超生 冇得入圍台慶頒獎禮 __,黃心穎,

心穎仲未有得「翻生」!原定今晚無綫台慶夜公布12月15日舉行的頒獎禮提名名單,卻因節目改為錄影而取消,連頒獎禮亦改至明年1月11或12日舉行。多套受歡 ...




心穎仲未有得「翻生」!


原定今晚無綫台慶夜公布12月15日舉行的頒獎禮提名名單,卻因節目改為錄影而取消,連頒獎禮亦改至明年1月11或12日舉行。多套受歡迎的劇集候選,亦成為不少劇迷的目標,可惜其中一套熱捧劇《牛下女高音》女主角黃心穎,因偷食人夫而敗走美國,無綫索性不予她入圍候選相關獎項,心穎繼冇得宣傳後再冇得候選,可謂「永不超生」;而每年一度的台慶盆菜宴,亦延後至2月13、14日舉行聯歡。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!