掃呢頁CODE去手機

2019年11月18日 星期一

台慶2019:陳山聰冇時間造人 曹永廉:分幾鐘都冇? __,曹永廉,陳山聰,

陳山聰忙於拍劇。藝人曹永廉(阿廉)、陳山聰、黎諾懿、譚俊彥、黃智賢等現身台慶綵排,新婚的山聰則表示忙於為劇集《大步走》埋尾,與太太暫只能同眠,未能實行 ...




陳山聰忙於拍劇。


藝人曹永廉(阿廉)、陳山聰、黎諾懿、譚俊彥、黃智賢等現身台慶綵排,新婚的山聰則表示忙於為劇集《大步走》埋尾,與太太暫只能同眠,未能實行造人大計。阿廉聞言即揶揄他:「分幾鐘都冇時間?」山聰亦隨即大玩不文反擊:「你又知我得分幾鐘,哈哈!」黎諾懿也加入戰團:「享受同生B係兩樣嘢,生B 30秒都夠,都係要嗰啲嘢啫!」阿廉又抵死說:「我好密㗎喎!」


今年台慶大抽獎巨獎為50萬存款現金,及20萬鑽飾獎品,難怪全台藝人也非常期待,黃智賢與譚俊彥揚言會努力玩遊戲,務求獨得獎金獎品,阿廉說:「獎金之外再加簽3年合約。」非常抵死。
---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!