掃呢頁CODE去手機

2019年11月17日 星期日

楊嘉欣:隱藏美少女!《愛.回家》20歲楊嘉欣結婚 __,《愛.回家》,

恭喜晒!現年20歲、曾與黃宗澤傳緋聞嘅無綫藝人楊嘉欣,近年喺處境劇《愛.回家之開心速遞》飾演女裝部Sales,而被網民視為「隱藏美少女」,但原來佢日前 ...




恭喜晒!


現年20歲、曾與黃宗澤傳緋聞嘅無綫藝人楊嘉欣,近年喺處境劇《愛.回家之開心速遞》飾演女裝部Sales,而被網民視為「隱藏美少女」,但原來佢日前已經低調與男友Dickson結婚,正式「封盤」!


有份擔任姊妹兼化身「柴可夫」嘅藝人郭千瑜喺社交網上載多張靚相,並留言送上祝福:「考到車牌後這是我的第一次,非常幸運的她是我第一個載的乘客,這幸福的車要一直開下去喔,接下來要加油,努力創造五代同堂喔。」當中見嘉欣以白色喱士透紗婚紗裙上陣,簡單得嚟不失優雅。而另一段拋花球嘅片中可見,原來同樣喺《愛.回家》中飾演女Sales嘅鍾晴及楊家寶仲有李君妍都有做姊妹,其中有兄弟接過花球後,第一時間遞畀楊家寶,相當搞笑。


至於晚宴上,嘉欣換足三套晚裝,當中見佢戴晒金豬及金鐲,分量十足。而嘉欣喺台上發表愛的宣言時,亦忍唔住落淚,場面感人!


---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!