掃呢頁CODE去手機

2019年11月3日 星期日

【入行五年啱啱買咗樓】《3日2夜》24歲亞洲皇后陳約臨勤力如牛大小通吃 __,《3日2夜》,陳約臨,

出道五年,憑大台《3日2夜》彈出的陳約臨,雖然唔係親生女,因為勤力唔怕辛苦,大小節目通吃,24歲生日前,終於跟老豆夾錢買樓。「Kelly好勤力,去第二 ...




出道五年,憑大台《3日2夜》彈出的陳約臨,雖然唔係親生女,因為勤力唔怕辛苦,大小節目通吃,24歲生日前,終於跟老豆夾錢買樓。

「Kelly好勤力,去第二度做fashion week,一腳踢化妝整頭都係自己搞掂,試過有次喺法國做fashion week,佢病到七彩又發燒,都繼續做嘢,好專業。佢近年接多咗好多主持job,加上勁慳,所以儲到錢畀首期。」朋友透露。

陳約臨一直租屋住,今年終於儲夠彈葯,跟老豆各自負擔一半首期置業,Kelly向朋友表示,早前將積蓄全部給老豆付首期,所以要繼續慳住使。就連24歲生日,她也未有如過往去旅行,留在香港靜靜慶生。

據知,陳約臨有位拍拖接近五年的外藉男友,早前被調職在日本工作,Kelly經常飛日本探男友,更因而開始學日文跟當地人溝通。

「佢諗住有機會的話,做埋日本時裝週,如果識日文,做嘢會方便好多,佢幾乎咩都係以工作出發,好似一星期做足五日運動,都係想出鏡時靚啲,工作第一,好想賺多啲錢。」身邊朋友透露。

-----------------------------

【你爆料,我課金!】

爆相:$500  爆片:$1,000

分清黑白 壹齊揭穿社會黑幕!

и©іжѓ…пјhttps://s.nextmag.hk/e/zg7VUk287Z

-----------------------------

【壹週刊Telegram,與港人同行,每日為你推送抗爭現場實況】

一手報料пјhttps://t.me/nextmaghk

最新消息пјhttps://t.me/NextPlushk

-----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

沙田、旺角、荃灣、觀塘、銅鑼灣5區為你服務

и©іжѓ…пјhttps://s.nextmag.hk/e/Tssefy687Z

鍾意就快D Share啦!