掃呢頁CODE去手機

2019年11月6日 星期三

李察基爾:老婆細33年!70歲李察基爾被傳將再做老竇 __,李察基爾,

70歲李察基爾傳即將再度為人父!荷里活一代男神李察基爾(RichardGere)雖然已經年屆70歲,不過鋒利嘅寶刀就未見生銹嘅一日!李察太太Aleja ...


70歲李察基爾傳即將再度為人父!


荷里活一代男神李察基爾(Richard Gere)雖然已經年屆70歲,不過鋒利嘅寶刀就未見生銹嘅一日!


李察太太Alejandra Silva今年2月誕下男嬰之後,9個月之後36歲的李察老婆Alejandra 近日再被傳出再度佗B!李察去年4月同比佢後生33年嘅女友Alejandra拉埋天窗,同年9月公開「搞出人命」的喜訊。而有指預產期為來年春季。


李察與Alejandra於去年4月結婚,而兩公婆已非首次做父母,二人分別與前妻及前夫育有子女。李察同前邦女郎第二任太太Carey Lowell育有一名兒子Homer James Jigme ,他今年已19歲。而Alejandra就同首任老公皇馬副主席Govind Friedland育有6歲兒子Alberto。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!