掃呢頁CODE去手機

2019年11月9日 星期六

【愛情滋潤都冇用】39歲莊思敏面對脫髮問題 愁爆求良方 __,莊思敏,

莊思敏脫髮,未知台灣男友有沒有慰問? (IG圖片)
39歲的莊思敏(Jacquelin)同吳浩康分手後,一直甚少緋聞,至今年9月終於宣佈脫單,與台仔Brian相戀。不過,一個住香港,一個住台灣,異地戀經 ...




39歲的莊思敏(Jacquelin)同吳浩康分手後,一直甚少緋聞,至今年9月終於宣佈脫單,與台仔Brian相戀。不過,一個住香港,一個住台灣,異地戀經常要受雙思之苦,莊思敏近日還多了一樣煩惱,就是要面對脫髮問題。她昨日在facebook留言:「今日去染髮,髮型師問我點解少咗頭髮,頭髮又變幼咗,其實我正想問佢點解我近日甩咗咁多頭髮。點算好?」不少網民提供不少方法,叫她先不要再染髮,還叫她放鬆心情,不要有太大壓力,Jacquelin今日再在社交網留言:「昨天公開了我近日脫髮嚴重就收到了很多良方,多謝大家的關心,我會好好保養我的頭髮。」



其實Jacquelin一向是美容達人,主持大台扮靚節目《姊妹淘》之餘,又會做KOL推介美容產品。不過,最近又確受承受不少壓力,她的點心店要賣盤,而她一向撐警,早前又支持「反蒙面法」,但表示又不太了解法例內容,結果被才女梁芷珊在社交網暗窒,指自己看蕭若元頻道時「永遠夾住莊思敏嘅廣告」、「每次聽到佢把聲都skip唔切」感覺好滋擾。之後Jacquelin出活動都避談政治,似乎不想再惹爭拗。



脫髮問題似乎頗嚴重,一手都是頭髮。(IG圖片) 脫髮問題似乎頗嚴重,一手都是頭髮。(IG圖片)
莊思敏頻頻染髮。(IG圖片)

莊思敏頻頻染髮。(IG圖片)

鍾意就快D Share啦!