掃呢頁CODE去手機

2019年11月6日 星期三

首次合體賺奶粉錢 草蜢巡唱走足3場滿足fans __,草蜢,

(左起)蔡一傑、蔡一智和蘇志威嚟緊要為巡唱做準備。
首次合體賺奶粉錢草蜢巡唱走足3場滿足fans(左起)蔡一傑、蔡一智和蘇志威嚟緊要為巡唱做準備。草蜢的蔡一智、蔡一傑和蘇志威(蘇老闆)成軍34年,最近首 ...




首次合體賺奶粉錢 草蜢巡唱走足3場滿足fans

(左起)蔡一傑、蔡一智和蘇志威嚟緊要為巡唱做準備。

草蜢的蔡一智、蔡一傑和蘇志威(蘇老闆)成軍34年,最近首次合體賺奶粉錢,難道有「小草蜢」誕生?三子哈哈大笑否認,原來只是為奶粉品牌拍廣告。廣告中,他們穿上型格西裝在舞台上勁歌熱舞,展現Fit爆身形。雖然他們的平均年齡已有53歲,但體能仍然Keep得好好,他們表示平日除了勤力練舞外,蘇老闆分享心得稱要補養得宜,阿智就話會飲奶補鈣,而熱愛運動的傑仔說:「平時我哋游水、打波、跑步、行山……咩運動都做,要好好保養身體。」

廣告中,三人要在舞台上勁歌熱舞。
廣告中,三人要在舞台上勁歌熱舞。
草蜢三子首次合體拍廣告。

草蜢三子首次合體拍廣告。

拍完廣告,嚟緊他們要繼續做世界巡迴演唱會,由熱辣辣的馬來西亞雲頂唱到凍冰冰的美國。據知下周末在雲頂站舉行的是「Encore版」,傑仔解釋:「其實去年已經唱咗雲頂站,但因為好多Fans投訴買唔到飛要求再搞,所以咁快就返轉頭再開騷。」雖然是Encore再開騷,但蘇老闆強調內容是「升級版」,就算去年睇過再睇都會有新鮮感。



至於本月底在美國站則要走兩場,阿智說:「因為美國Fans太多,所以我哋決定28號先喺東岸開騷,然後漏夜趕路,隔一日就喺西岸再開。」他們表示會Keep住好嘅體能,交足百份之二百嘅精彩節目畀Fans欣賞!


鍾意就快D Share啦!