網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月19日 星期二

【母子平安】46歲蔡少芬第3度當媽 終於追到個仔可以收爐 __,蔡少芬,

(微博圖片)
【新增回應】恭喜!46歲蔡少芬(Ada)第三度做媽媽,終於追到個仔,上周五誕下麟兒,老公張晉今日在微博開心留言:「11月15日,母子平安,歡迎來到張家 ...




【新增回應】



恭喜!46歲蔡少芬(Ada)第三度做媽媽,終於追到個仔,上周五誕下麟兒,老公張晉今日在微博開心留言:「11月15日,母子平安,歡迎來到張家,我們平安回家」



Ada和老公張晉結婚11年,育有一對女兒,曾公開自爆10年拍攝《後宮甄嬛傳》時小產,多年來努力追仔,可惜一直未能成功,本來打算放棄生仔念頭,怎知上天給她夫婦二人意外驚喜,今次真的可以正式「收爐」了。



剛剛榮升第三任媽咪蔡少芬今日接受傳媒訪問,她說:「其實一開始好驚,又要重新學習湊BB,但一見到BB嘅時候就好感動同眼濕濕,BB重8磅2安士,好健康,老公有跟埋入產房剪臍帶,好照顧我,多謝上天畀咗一個寶貴嘅產業我,好感恩又好興奮。」她還說:「兩個家姐都已經大個女,所以好錫個細佬,樂兒嚟到呢個家庭會好幸福,有個好愛佢嘅爸爸媽媽同家姐。其實我喺6年前已經封咗肚,今次係一個感恩嘅意外,就算生多咗個都唔會減產,大家記得有工作就要搵我」而爹哋張晉亦說:「我哋當然係非常之開心,我哋一直都冇諗過會再有BB,所以真係要封呀,再唔係就我封!」



至於蔡少芬的好姊妹陳法蓉,今晚在自己的微博晒出抱B照,並大讚樂兒靚仔,她說:「小帥寶張家樂兒~愛你啊。」其實蔡少芬才出院幾天,陳法蓉就已經急不及待去探姊妹和B仔,果然好姊妹!



(微博圖片) 陳法蓉抱着樂兒笑不攏嘴。(微博圖片) 陳法蓉抱着樂兒笑不攏嘴。(微博圖片)

鍾意就快D Share啦!