網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月29日 星期五

宣萱:與陳慧珊穿越英倫 宣萱黃金49勁過核爆 __,宣萱,陳慧珊,

陳慧珊陪宣萱到英國尋找昔日在寄宿學校的回憶。由陳慧珊(Flora)親自監製及主持的香港開電視節目《放學後》最新一集邀請到宣萱同遊英國,懷緬留學時的生活 ...




陳慧珊陪宣萱到英國尋找昔日在寄宿學校的回憶。


由陳慧珊(Flora)親自監製及主持的香港開電視節目《放學後》最新一集邀請到宣萱同遊英國,懷緬留學時的生活。現年49歲的宣萱,雖然仍未成家立室,但自得其樂,她也在節目上分享了「29+1」時遭遇的迷惘,以及如何把握事業高峰期,發揮藝人影響力,散播正能量。


不要為遷就別人而走錯路


12歲那年,宣萱獨自踏上英國求學之路,寄宿學校裏令她懂得自教。作為女性典範,宣萱亦提到30歲時的迷惘,她說:「以前覺得廿歲呢十年係女人嘅黃金時期,但一過咗三十歲,直到現在,我一直都好快樂,因為我哋有過去,先會化為今時今日嘅我哋。」知足常樂的她,學會了一個人的快樂和精彩,說飛就飛,樂得逍遙:「因為我冇家庭,呢件算係好事?視乎你點睇,你有你嘅開心,有家庭樂嘅開心,大家處於不同階段,有不同任務,大家都可以開心,所以要隨心而行,唔好受人影響,唔好只在乎別人對自己嘅睇法,為咗遷就別人而選擇道路。」


希望散播更多正能量


現在的宣萱,希望發揮自己的影響力,散播正面能量:「到依家……我覺得係自己事業再上升嘅時候,呢個年紀,我突然覺得自己有責任,希望可以幫助到更多人,因為依家係最佳嘅時機,我唔知道自己嘅事業可以維持幾耐,至少現在呢個位置,人哋願意聽我講嘢,我希望散播更多正能量。記者訪問時都問我:『你希望離開之後,將來人們提起你,會想起乜嘢?』我希望佢哋會開心,令佢哋(觀眾)記得宣萱嗰陣係點樣嘅。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!