網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月14日 星期四

【自討苦吃】歐錦棠挑戰73歲倉田保昭 埋牙即遭打中胃 __,歐錦棠,

【自討苦吃】歐錦棠挑戰73歲倉田保昭埋牙即遭打中胃老牌日本動作片演員及空手道高手倉田保昭,日前專程來港為ViuTv拍攝新劇《空手打天下》,戲中與歐錦棠 ...




【自討苦吃】歐錦棠挑戰73歲倉田保昭 埋牙即遭打中胃

老牌日本動作片演員及空手道高手倉田保昭,日前專程來港為ViuTv拍攝新劇《空手打天下》,戲中與歐錦棠較量空手道。

現年73歲的倉田保昭笑指廣東話好難學,但都記住句「你好嗎」與台前幕後打招呼。他說:「今次是第一次合作拍電視劇,亦是擔任監製的歐錦棠邀請我來參演,因為之前我們在舞台劇結緣。而拍空手道戲與真打分別不大,但拍劇對手都是演員,盡量留力不會誤傷對手。」

歐錦棠、倉田保昭
歐錦棠、倉田保昭
歐錦棠、倉田保昭

歐錦棠、倉田保昭

歐錦棠、張建聲與倉田保昭同場感興奮,棠哥幽默的扮對方講廣東話,笑指與對方道場上較勁,深深體會倉田保昭功架:「我哋同佢打咗一場,佢一Roll機就打我個胃,我死頂住唔NG,因為一痛又要俾佢打多次!佢係空手道宗師,咁多年來第一次拍電視劇,所以俾佢打都開心!」

歐錦棠、倉田保昭

歐錦棠、倉田保昭
倉田保昭

倉田保昭


歐錦棠、張建聲

歐錦棠、張建聲

鍾意就快D Share啦!