掃呢頁CODE去手機

2019年11月17日 星期日

梁茵:入行7年首出埠!《愛回家》Anita晒比堅尼 __,Anita,崔碧珈,愛回家,愛.回家,梁茵,

喺《愛.回家》中飾演「威龍潘金蓮」Anita嘅梁茵入行7年第一次出埠拍旅遊節目!無綫藝員梁茵(Kiko)因在《愛.回家之開心速遞》中飾演「威龍潘金蓮」 ...




喺《愛.回家》中飾演「威龍潘金蓮」Anita嘅梁茵入行7年第一次出埠拍旅遊節目!


無綫藝員梁茵(Kiko)因在《愛.回家之開心速遞》中飾演「威龍潘金蓮」Anita而為人熟悉,最近她與《3日2夜》的陳睿雯到廣東省拍攝節目《識玩旅行團》。Kiko表示今次是她入行7年以來第一次出埠拍旅遊節目,份外開心,而今次她們到了廣東省不同地方包括西樵山、陽江、茂名等拍攝,體驗飲食及生活文化,她說:「佢哋住嘅地方好獨特,好多都係溫泉酒店,所以浸咗好多次溫泉。」兩人齊齊以泳裝上鏡浸溫泉,大晒Fit爆身材,網友都激讚,睇到心心眼,表示很期待節目播出!


此行Kiko又到了不少打卡位留倩影,又扮賽車手及賣燒臘,拍照都相當有戲。


---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!