掃呢頁CODE去手機

2019年11月28日 星期四

方力申:8月曾見面 方力申聞高以翔猝逝感突然 __,方力申,高以翔,

小方指自己同高以翔有互相followIG,知對方生活健康。藝人方力申(小方)出席活動,講到聖誕節他稱都會留港過節,笑言會去Party識新朋友。提到他早 ...




小方指自己同高以翔有互相follow IG,知對方生活健康。


藝人方力申(小方)出席活動,講到聖誕節他稱都會留港過節,笑言會去Party識新朋友。提到他早前成功完成45公里環島泳,是個體能和健康的模範藝人,而35歲台灣藝人高以翔在內地拍真人騷時突然暈倒猝死,令人驚訝又惋惜。小方稱剛知道消息都好突然,稱在8月時出席廣州籃球賽才見過對方一齊打波,高更幫他拍環島泳的打氣短片。


環島泳時一度感不適


講到藝人很多時捱更抵夜體能較差,是否應小心接這類工作?小方謂:「我真係唔知,依家經常有呢啲隱性病發生,早前港泳隊成員都發生過,所以我游45公里時都有檢查心臟,確保冇嘢塞住,但其實我細個時都有心律不齊,好多運動員都有,我游環島泳時有一段都好唔舒服,想抽筋,好似捱咗晚通宵冇食早餐就飲杯齋啡,個心跳得好快,聽到心跳聲,好慌同標冷汗,自己好驚即減慢速度,但呢種驚慌都維持咗10分鐘,所以今次高以翔呢件事係感到非常可惜。」小方又指高以翔絕對是健康的人:「我哋有互相follow IG,佢係我身邊好多女仔眼中嘅男神,睇佢食嘢都好健康,食晒蔬菜先食正餐,唔同我哋食晒鍾意食嘅先,所以人生無常。」


籲大家注意健康


小方籲大家注意健康,不要覺得年輕及有做運動便忽略去做身體檢查,就如他弟弟做律師,經常凌晨兩、三點先瞓,又不做運動,曾說過心口痛,所以都有叫他去檢查,而他自己都有做深層檢查。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!