掃呢頁CODE去手機

2019年11月25日 星期一

何鴻燊賭王:【兒孫到賀】賭王98歲生日 四太送啲咩? __,何鴻燊,四太,梁安琪,賭王,

四太到醫院為賭王慶祝生日!賭王何鴻燊今日98歲生日,四太梁安琪到養和醫院為賭王慶生,榮升嫲嫲的她心情靚爆!講到聯同仔女孫仔女和賭王慶生,她表示:「多謝 ...




四太到醫院為賭王慶祝生日!


賭王何鴻燊今日98歲生日,四太梁安琪到養和醫院為賭王慶生,榮升嫲嫲的她心情靚爆!講到聯同仔女孫仔女和賭王慶生,她表示:「多謝大家關心,我哋一齊為佢打氣,為佢祝福,祝賀何生身體健康,壽比南山。今日我哋都好開心,一班小朋友、孫仔女、新抱都有嚟同佢切蛋糕。」


問到送了甚麼禮物,四太表示:「佢哋買咗啲圍巾,頭先我睇到囉!帽呀,等佢啱用啲,始終天氣開始涼。(何太你送咗咩禮物畀何生?)買咗蛋糕啦,你知啦何生乜嘢都唔缺,都有好多愛畀佢,我哋大家一齊畀多啲愛佢。」談到今年賭王有一班孫仔女一齊過生日,是否特別開心?她謂:「係呀!係呀!所以特別開心。(知唔知何生有咩生日願望?)願望就係大家身體健康,世界和平,齊齊贏啦,你知佢做呢行嘛,咁梗係希望贏,大家都贏,開開心心。」


另外,兒子何猷君在微博上載兩個BB合照,發文:「兩隻豬寶寶親自來送生日蛋糕給爺爺/公公 爸爸今天98歲生日,希望他身體健康 壽比南山!至於他有甚麼生日願望呢?他說希望我哥能夠加加油,讓他再抱多一個!所以!時隔一年後,我又來幫我哥再次提醒各位他是單身的!他還很會照顧小孩哦」而猷君太太奚夢瑤也留言:「祝爸爸生日快樂,身體健康[心]」


---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!