掃呢頁CODE去手機

2019年11月25日 星期一

Amazing妹:粉絲監視!佐野雛子拍拖有難度 __,Amazing妹,

粉絲們偵探上身!25歲日本女星佐野雛子緋聞多多,去年初被拍得與內地富二代王思聰在上海密會夾公仔而傳緋聞,最近有傳她已換畫,暗撻尊尼男團SnowMan的 ...




粉絲們偵探上身!


25歲日本女星佐野雛子緋聞多多,去年初被拍得與內地富二代王思聰在上海密會夾公仔而傳緋聞,最近有傳她已換畫,暗撻尊尼男團Snow Man的27歲成員渡邊翔太。


11月9日佐野於Instagram(Ig)上載一張放了吞拿魚的七邊形碟照片,激讚壽司好味,有粉絲留言問「係咪同翔太一齊食」、「同一日甫相,係咪拍緊拖」,有人指當日翔太亦有在官網上載同一碟,懷疑二人拍拖食壽司。她詐傻回應:「邊個嚟㗎?未見過佢。」


其實二人早被懷疑拍拖,有次翔太在官網上載練習普通話發音的短片,佐野在Ig留言「中國語」及附上心形圖案,令戀情更加似層層!雖然雙方沒有回應,但佐野知道被Snow Man的粉絲監視,日後放相格外小心。


Profile
年齡: 25歲
身高: 1米60
三圍: 33、20、33

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!