掃呢頁CODE去手機

2019年11月9日 星期六

陳偉成:陳偉成簽字結婚:要太太養好身子生BB __,陳偉成,

陳偉成與女友黃藹樂在酒店簽字結婚。髮型師兼模特兒陳偉成(Avis)6月底向拍拖差不多一年的女友黃藹樂(藝名:黃樂樂)求婚,今日假酒店舉行證婚儀式,於律 ...




陳偉成與女友黃藹樂在酒店簽字結婚。


髮型師兼模特兒陳偉成(Avis)6月底向拍拖差不多一年的女友黃藹樂(藝名:黃樂樂)求婚,今日假酒店舉行證婚儀式,於律師見證下簽字註冊結婚,Avis身穿黑色西裝打煲呔,新娘則穿上黑色低胸晚裝,雖然在儀式上,兩人沒有激動流淚,但在簽名一刻,兩人都笑得好甜蜜,一臉幸福!


Avis接受訪問時指今日心情緊張又期待,因身份已轉變成為人夫,談到蝦碌事,他謂:「律師講晒嘢之後,先發現結婚戒指漏咗喺車,要律師即刻出去攞,心情真係好緊張,亦有向外母承諾,會對太太好,希望太太可以減少或者唔好再工作,留喺屋企養好身子,同我生番個肥肥白白嘅BB。」因為想有更多時間安排得周詳一點,喜宴與度蜜月將會在年才搞。


---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!