掃呢頁CODE去手機

2019年11月15日 星期五

《閨蜜睡房》:【閨蜜睡房】目標係影帝?張兆輝咁答 __,張兆輝,

能否獲得影帝唔係張兆輝考慮接戲主因。藝人張兆輝早前接受東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房》之Brother來了訪問,每逢星期五、六、日更新 ...




能否獲得影帝唔係張兆輝考慮接戲主因。


藝人張兆輝早前接受東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房》之Brother來了訪問,每逢星期五、六、日更新一集,他跟主持人李文珊(Sherman)提到在電影《催眠.裁決》中,有多場難忘場口,包括在水中演「閉戲」以及在停車場的爆光管戲等,考驗演技。入行多年的他,直言無論戲份多戲份少,都會盡力去演好,笑言天生正氣樣,但不一定只能做好人角色,對於下一個目標是否影帝?他相信影帝是一個Bonus,從來不會成為他接戲的考慮,他更開玩笑說:「唔通你問,呢部戲有冇影帝㗎?冇影帝,我唔拍?」想知道更多張兆輝的演藝分享,就要留意《閨蜜睡房》喇!


---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!