掃呢頁CODE去手機

2019年11月11日 星期一

李佳芯:解凍蒲頭?李佳芯只想做演員:拍好啲劇 __,李佳芯,

係咪解凍先?無綫視后李佳芯早前疑因捲入政治風波傳遭無綫「雪藏」,拍攝完劇集《愛美麗狂想曲》後鮮有露面,她與陳豪、蕭正楠、曹永廉為《愛》到將軍澳電視城為 ...




係咪解凍先?


無綫視后李佳芯早前疑因捲入政治風波傳遭無綫「雪藏」,拍攝完劇集《愛美麗狂想曲》後鮮有露面,她與陳豪、蕭正楠、曹永廉為《愛》到將軍澳電視城為節目《Do姐有問題》擔任嘉賓。問到李是否已經「解凍」?她說:「我上過月先拍完劇,唔係好耐冇見啫。(解凍?)由第一日話雪藏我都係睇報紙睇番嚟,完咗劇之後出咗去做TVB宣傳,又去咗做澳洲華姐。(工作少咗?)劇就暫時未有,未聽到有新劇,出面個市都係靜,大部分藝人都面對緊呢個問題,多咗自己時間。」李佳芯透露趁有空與男友去短程旅行,也計劃自己去一個長旅行,又考慮報讀演藝課程進修及學畫畫。


要充實自己


講到其主演的劇集《殺手》戲份被刪,宣傳片曝光時間也很少,她說:「因為套劇好多人拍,我睇過初期嘅宣傳片,都記得自己唔係好多。(幾時再拍劇?)未知,不嬲都好被動,突然間要你拍,冇嘅時候就充實自己。」


講到劇集《BB來了2》換上岑麗香做女主角,問到李佳芯可會失望?她說:「冇,香香好有觀眾緣,可能有另一種效果,佢又啱啱生完BB,好期待佢出返嚟。」而《踩過界2》亦沒有份參與?她說:「呢套冇份都啲可惜,自己幾鍾意角色。」


唔想政治蓋過工作


講到可有後悔作出政治表態?李佳芯說:「呢件事係幾敏感,自己係低估咗,有時想寫一啲內心感受,自己唔係激進,純粹抒發個人感受,但係敏感時間會容易觸動到人嘅神經,公眾人物亦會被放大,呢個係睇番嘅感受,但係又覺得OK嘅、小心啲囉。自己只係想做一個演員,唔想同其他嘢掛勾,拍好啲劇,唔想畀政治蓋過工作。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!