掃呢頁CODE去手機

2019年11月23日 星期六

吳岱融:大爆哥成功洗底 吳岱融渴望食公司慶功飯 __,吳岱融,

吳岱融好開心可以得到不同角色。無綫劇集《牛下女高音》一班演員吳岱融、蔣志光、韋家雄、歐瑞偉、曾偉權、曾航生晚上在將軍澳電視城為節目《流行經典50年》擔 ...




吳岱融好開心可以得到不同角色。


無綫劇集《牛下女高音》一班演員吳岱融、蔣志光、韋家雄、歐瑞偉、曾偉權、曾航生晚上在將軍澳電視城為節目《流行經典50年》擔任嘉賓。吳岱融笑謂大家都幾十歲,好開心有機會表演,未開騷已在化妝間唱不停,稍後大家會到出埠作慈善登台。


劇集曲終人散,吳岱融收到消息,知道最後數集的收視很好:「希望能達到達到30點,可以食公司慶功飯。」問可希望攞獎?他笑說:「有當然好,自己離開咗呢行廿幾年,能夠再拍劇,又接到好角色,亦獲得同有稱讚,咁已經好開心。」講到「大爆哥」角色為他「洗底」,吳岱融笑說:「好好彩有機會接觸到唔同嘅角色。」對於黃心穎在台慶頒獎禮未有提名,吳岱融則說:「呢啲唔講,呢啲係佢嘅私人嘢,喺戲裏面每個人都做得好好。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!