掃呢頁CODE去手機

2019年11月24日 星期日

梁芷珮:梁芷珮帶仔女遊葡萄牙 大仔愛上要當地升學 __,梁芷珮,

梁芷珮飛到葡萄牙拍攝節目。藝人梁芷珮(Christy)近日飛到葡萄牙拍攝節目《西葡潮甚麼》,為咗令三個仔女能夠體驗當地嘅文化,Christy特登帶埋佢 ...




梁芷珮飛到葡萄牙拍攝節目。


藝人梁芷珮(Christy)近日飛到葡萄牙拍攝節目《西葡潮甚麼》,為咗令三個仔女能夠體驗當地嘅文化,Christy特登帶埋佢哋一齊去,實行寓工作於娛樂。不過旅途話咁快就結束,Christy亦喺網上分享佢對葡萄牙嘅感覺,仲話大仔鍾意到想喺葡萄牙讀大學㖭,睇嚟佢哋好鍾意呢個地方:「一個月嘅西葡潮甚麼已經煞科,葡萄牙好靚,好乾淨,啲嘢好平!我哋一家都好鍾意!大仔仲話想喺葡萄牙讀大學㖭!我一向贊成我嘅小朋友放眼世界,所以有能力之下都帶埋佢哋去等佢哋決定將來去向,希望佢哋記得我哋帶過佢哋去嘅地方!西葡潮甚麼出年見!」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!