掃呢頁CODE去手機

2019年11月21日 星期四

郭奕芯:唔用美人計!郭奕芯洛兒齊請陶大宇食檸檬 __,洛兒,美人計,郭奕芯,陶大宇,

評判都冇情講!藝人郭奕芯與洛兒參加ViuTV烹飪節目《辣伙頭》比賽。郭奕芯以低胸裝亮相,問到廚藝如何?她說:「自己又未去到地嶽廚神嘅級數,亦唔係廚師嘅 ...




評判都冇情講!


藝人郭奕芯與洛兒參加ViuTV烹飪節目《辣伙頭》比賽。郭奕芯以低胸裝亮相,問到廚藝如何?她說:「自己又未去到地嶽廚神嘅級數,亦唔係廚師嘅水準,但係我覺得我哋八個女仔廿幾歲,我覺得煮到都算係咁。」而洛兒曾參加過無綫節目《美女廚房》擔任美女學徒,問到她是否很喜歡參加烹飪節目?她笑說:「唔係我好鍾意,只係同煮嘢食好有緣。(煮嘢食叻唔叻?)上次節目我都係地獄廚神級,希望今次可以洗底,自己都有進步,希望唔好咁快被淘汰。」


講到主持陶大宇呻冇參賽者出嗲功,郭奕芯被問到可會出招?她笑說:「我唔係行呢個路線,我唔識得好柔情去嗲人,希望我哋煮嘅嘢食佢哋會鍾意。」洛兒亦笑謂自己是實際派,會用美食,不會用美色俘虜評判。 


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!