掃呢頁CODE去手機

2019年11月6日 星期三

陳百祥金句重點節錄 杜汶澤派無奈表情包 __,杜汶澤,陳百祥,

天佑指摘陳百祥甚麼也看不到。
天佑指摘陳百祥甚麼也看不到。杜汶澤和陳百祥昨日上直播節目舌戰,討論社會黃藍和警暴等社會問題,不少藝人名人都有收看,其中徐天佑寸爆阿叻:「我唔知!我唔識 ...


杜汶澤和陳百祥昨日上直播節目舌戰,討論社會黃藍和警暴等社會問題,不少藝人名人都有收看,其中徐天佑寸爆阿叻:「我唔知!我唔識!我唔信!我睇唔到!唔關我事!」阮民安則說:「我覺得阿澤完勝呀,一開始,不停截停阿叻唔俾佢講嘢,呢招阿叻成日用啦,今次自己受返,澤哥,精采,好波!」黃秋生以短訊回覆說:「結果應該係打和,唔係辯論,又冇舉證、又冇反證。同我估嘅一樣。」

相關新聞:無綫怕蝕錢唔爭播奧運



秋生指昨日的辯論結果在預算之中。 秋生指昨日的辯論結果在預算之中。

港台主持曾志豪:「阿澤太善良,一心講道理。但荷蘭叻使出『唔睇唔信唔知』嘅無恥防守,密不透風。但阿叻講多咗一句,居然話事後要成立獨立調查委員會,呢個係犯咗差佬大忌,屬於擺老烏own goal。」作家王迪詩在社交網留言:「你估忍笑好容易?面前嗰位不斷講嘢推翻自己三秒前講過嘅嘢,不斷指住隻鹿話係馬,花0.1秒同佢拗我都覺得浪費自己人生。對住藍絲,就當一場娛樂。」

採訪:皓騫




鍾意就快D Share啦!