掃呢頁CODE去手機

2019年11月25日 星期一

【有為香港亂況痛哭?】湯唯勁眼淺 被話一句即喊:你們先聊,我去哭一分鐘 __,湯唯,

原來湯唯係個好眼淺嘅人,事關佢同電影《吹哨人》拍檔雷佳音一齊接受訪問時,被問到「最頂唔順大家啲咩」,雷佳音話:「我最受不了她在我演激動的戲的時候,老是 ...






原來湯唯係個好眼淺嘅人,事關佢同電影《吹哨人》拍檔雷佳音一齊接受訪問時,被問到「最頂唔順大家啲咩」,雷佳音話:「我最受不了她在我演激動的戲的時候,老是上廁所!」就咁一句,湯唯扁嘴流眼淚。咁眼淺,透過「優秀人才入境計畫」成為香港人嘅佢,見到最近社會亂況,唔知係咪喊到收唔到聲呢?

湯唯因為拍攝《色,戒》太過露骨一度被大陸封殺。於是,佢利用「優秀人才入境計畫」獲得香港居民身份,藉以擴大工作自由度,協助佢發展影視事業,並拍咗港產片《月滿軒尼詩》、韓國電影《晚秋》。事業有成績,大陸開始對佢解封,工作重心當然就回歸大陸。

湯唯最新作品《吹哨人》將於12月上映,佢近日忙於宣傳,並同拍檔雷佳音接受金雞獎直播採訪。主持人問「最受不了彼此什麼」,雷佳音爆料指,有一場戲係佢開住車,接住由二樓跳落嚟嘅湯唯,再流住淚講一大段獨白。點知每次醞釀好情緒,湯唯就話要去廁所,拍十次去咗三次,搞到雷佳音只好重新培養感情。

主持笑問湯唯「係咪故意」,湯唯細細聲講Sorry:「他(雷佳音)真的生氣了,他記仇了!怎麼辦?」然後突然扁嘴流淚,不單只要化妝師現身幫佢補妝,更突然離座,話:「你們兩人聊一分鐘,我去哭一分鐘。」當大家都反應唔切時佢已經走出畫面,令主持同雷佳音都呆咗:「不至於吧?」

湯唯切身體會過大陸無理封殺,享受過香港自由可貴,又係個感情豐富勁眼淺嘅人。對於香港而家社會動盪、處處暴力、浮屍跳樓不斷,作為香港嘅一份子,佢應該會心痛流淚啩?望望佢社交網站,什麼也沒有。

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

立即睇

全城抗暴 區區論壇同你深度剖析

-----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

親臨旺角、銅鑼灣做升級壹會員,即送「香港人:抗爭之夏」限量明信片

詳情地址


鍾意就快D Share啦!