掃呢頁CODE去手機

2019年11月14日 星期四

胡曦文(前名胡敏珊):火鳳凰重生 胡曦文重操故業再推腕錶 __,胡敏珊,胡曦文,

胡曦文平時都有親自上場做Model~商界美女胡曦文重操故業再推腕錶,火鳳凰重生,再做鐘錶界美女,她笑指「火鳳凰」這名字很好聽;「再做錶真係好開心,好似 ...




胡曦文平時都有親自上場做Model~


商界美女胡曦文重操故業再推腕錶,火鳳凰重生,再做鐘錶界美女,她笑指「火鳳凰」這名字很好聽;「再做錶真係好開心,好似自己個Baby又出世,感恩上天畀我嘅機會。(第二個機會好難得?)我諗係我同呢樣嘢嘅緣分,離不開,一生一世,哈哈!」


早前她找來三位外籍美女擔任模特兒拍廣告,並親自任美指:「今次唔做Model,冇時間,可能以前做得幕前多,依家好享受做幕後。(上咗癮?)一定上癮,因為自細已經做時裝設計,又好鍾意藝術文化,特別係法國藝術品。今次三個Model都唔同國家,同佢哋溝通,又要同攝製隊溝通。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!