掃呢頁CODE去手機

2019年11月24日 星期日

樂基兒:老公偷約兩女食飯 樂基兒豪爽認識對方 __,樂基兒,

好喇,可以散場喇…名模樂基兒(Gaile)從事有機食品生意的老公Ian早前被指撇低老婆和兒子Hunter約兩女在淺水灣食飯翹手兼搭膊頭,表現親暱,身在 ...




好喇,可以散場喇…


名模樂基兒(Gaile)從事有機食品生意的老公Ian早前被指撇低老婆和兒子Hunter約兩女在淺水灣食飯翹手兼搭膊頭,表現親暱,身在外地的樂基兒回覆東網:「Teesi和Zsenia係我好好嘅朋友,識咗好耐,佢哋喺倫敦嚟探Hunter,我同Ian同佢哋嘅男朋友都好熟,多謝大家關心,冇嘢需要擔心。」


翻查Gaile的社交網,Gaile經常甫出與Teesi和Zsenia的合照,與她們的男朋友亦經常聚會,Gaile結婚時,兩pairs人也有出席觀禮,最新一張照片,她們倆似爭着要抱Hunter,Hunter十分受落。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!