掃呢頁CODE去手機

2019年11月22日 星期五

望明年開個人音樂會 鄭世豪稱有頒獎禮一定會去坐 __,鄭世豪,

鄭世豪到電台宣傳新歌。
望明年開個人音樂會鄭世豪稱有頒獎禮一定會去坐鄭世豪到電台宣傳新歌。鄭世豪到電台為新歌《等得太久》作宣傳,被問到歌名是否他心中的想法時,他直言:「同自己 ...




望明年開個人音樂會 鄭世豪稱有頒獎禮一定會去坐

鄭世豪到電台宣傳新歌。

鄭世豪到電台為新歌《等得太久》作宣傳,被問到歌名是否他心中的想法時,他直言:「同自己等開個人音樂會嘅心情一樣,希望唔使等太耐,因為明年仲會推出3首新歌,如果開到音樂會就覺得圓滿喇。」這首新歌是他將最愛的歌手彭羚的歌曲重唱,他解釋因為好鍾意彭羚唱得夠投入,更大讚她的歌唱技巧和感情都很完美,不能找到錯處。

鄭世豪表示重唱彭羚的歌曲壓力大。
鄭世豪表示重唱彭羚的歌曲壓力大。
彭羚與林海峰結婚後育有兩女,她於12年曾擔任黃偉文作品展嘉賓。

彭羚與林海峰結婚後育有兩女,她於12年曾擔任黃偉文作品展嘉賓。

再問他怕不怕外界將兩個版本作比較?他續說:「都驚㗎,翻唱呢首歌真係有壓力,所以同監製要求,希望可以唱出自己嘅風格,令人覺得對比唔會太大,壓力就冇咁大,所以編曲出嚟嘅效果同彭羚原來版本係兩回事。問到年尾可會出席音樂頒獎禮?他表示如果有頒獎禮邀請他的話,他一定會去坐,每年心態都是去坐下。而今年少了兩個頒獎禮會感可惜嗎?他說:「可惜吖,歌手出完歌後,出席頒獎禮係總結,喺頒獎禮又可以同朋友仔Say Hi!」




鍾意就快D Share啦!