掃呢頁CODE去手機

2019年11月28日 星期四

高以翔猝死:又出事!《追我吧》累小鮮肉坐輪椅​​​ __,高以翔,

節目組唔公布消息即係咩意思?明啦……台灣藝人高以翔昨日凌晨(27日)錄製大陸綜藝節目《追我吧》猝死,終年35歲,消息令人惋惜,同時令節目過高強度環節曝 ...




節目組唔公布消息即係咩意思?明啦……


台灣藝人高以翔昨日凌晨(27日)錄製大陸綜藝節目《追我吧》猝死,終年35歲,消息令人惋惜,同時令節目過高強度環節曝光,網友炮轟節目組只顧收視罔顧人命,點知原來喺高以翔同日錄影《追我吧》嘅大陸男團UNINE隊長李汶翰,亦因節目扭傷腳,搞到要坐輪椅現身機場,其粉絲後援會亦即嬲爆回應。


同樣係27日錄製《追我吧》嘅李汶翰,腳踝嚴重扭傷,雖然未有對外發布受傷消息,但就被拍到坐輪椅現身機場,因而揭發《追》又多一位嘉賓受傷,對此,李汶翰粉絲後援會在微博發文,表示其腳踝已做緊急醫護處理,但接下來仍有多個唱跳工作。而高以翔發生憾事後,《追我吧》亦已「結束錄製」,而預計本周五晚間播出嘅新一集亦宣布停播。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!