掃呢頁CODE去手機

2019年11月15日 星期五

何鴻燊賭王:何鴻燊捐出馬首銅像 三太四太有傾偈 __,三太,何鴻燊,四太,梁安琪,賭王,

何家又有喜事!賭王何鴻燊賭王於本月25日98歲生日前夕,圓成他的心願,將收藏品圓明園十二生肖銅首的馬首銅像捐贈給國家,是他最開心的生日禮物!儀式於昨晚 ...




何家又有喜事!


賭王何鴻燊賭王於本月25日98歲生日前夕,圓成他的心願,將收藏品圓明園十二生肖銅首的馬首銅像捐贈給國家,是他最開心的生日禮物!儀式於昨晚在北京舉行,何鴻燊不便遠行,由家人代為出席,而二、三、四房更難得合體。早前曾傳不和的三太、四太,昨晚兩人一直都有交流傾偈。


四太接受東網訪問:「係何生嘅心願,佢好開心,十二生肖銅首流失海外,何生好積極咁買番馬首、豬首,捐番畀國家。」現場所見她和三太相談甚歡?她說:「係有傾偈,佢對瓷器好有認識。(之前傳你地不和?)喺歷史文化面前係冇界限嘅,文化可以融合一切。(你哋二、三、四房好難得共聚一堂好融洽?)所有人都係為何生出力,唔係為個人。」四太更透露:「猷啟、猷君同埋超盈,一齊喺豬首前合照,因為今年豬年,佢哋三個分別都生咗小朋友,一齊合照留念,好有意義!」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!