掃呢頁CODE去手機

2019年11月5日 星期二

陳百祥:陳百祥杜汶澤終極舌戰 網友買輸贏! __,杜汶澤,陳百祥,

杜汶澤同陳百祥舌戰!陳百祥(阿叻)和杜汶澤(阿澤)今日應電台邀請,就近日香港社會風波之事對壘展開舌戰連場,開場前15分鐘,白衫、白褲打扮的阿叻坐白色7 ...


杜汶澤同陳百祥舌戰!


陳百祥(阿叻)和杜汶澤(阿澤)今日應電台邀請,就近日香港社會風波之事對壘展開舌戰連場,開場前15分鐘,白衫、白褲打扮的阿叻坐白色7人車,在太太黃杏秀陪同下現身電台,而身穿黑色西裝的阿澤坐銀灰色座駕,跟阿叻前後腳到場,兩人打扮一黑一白,而兩人未交峰前,網上有人開「網上賠率」,猜辯論結果誰勝誰負。


問到阿叻有何準備?他說:「唔使狀態,傾偈有咩所謂。心情係自然,我係一個普通市民。」問會否傾到拍枱?他說:「呢啲唔知情況,冇得估。呢啲冇最壞亦冇最好打算,我係普通市民身份,見到香港咁亂,我希望代表到香港好驚、沉默嘅一群去聽對面睇法,因為我冇呢啲朋友,所以嚟吸收下。」他又說未有留意「網上賠率」。


至於阿澤否認和阿叻襯衫:「佢係白衣人嘛,唔着白色着咩色。我冇咩嘢要準備。」問到會否講到爆粗?他說:「我喺隔籬(另一電台)做咗8年,一句粗都冇爆過。」有人開賠率?阿澤講笑:「係呀,我買咗200萬叻哥贏。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!