掃呢頁CODE去手機

2019年11月21日 星期四

劉思希:想有人照!劉思希認譚俊彥做阿哥 __,劉思希,譚俊彥,

好似又真係有啲兄妹相啵。藝人劉思希(Lisa)早前終於完成咗佢嘅碩士課程,依家可以專心拍劇。近日佢就為無綫新劇《失憶24小時》開工,當中郭晉安、譚俊彥 ...




好似又真係有啲兄妹相啵。


藝人劉思希(Lisa)早前終於完成咗佢嘅碩士課程,依家可以專心拍劇。近日佢就為無綫新劇《失憶24小時》開工,當中郭晉安、譚俊彥同王君馨等都有份演出,呢日Lisa就喺網上上載同譚俊彥合照,並指視對方為哥哥一樣,睇嚟佢哋都合作得好開心,Lisa留言:「由細到大,都想有個阿哥照住我,但偏偏我係照住人哋嗰個~ 好彩係幾套劇集入邊,我有好多唔同的大哥,補番數。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!