掃呢頁CODE去手機

2019年11月25日 星期一

陳煒:陳煒肉體淪陷 畀邊個睇勻全相? __,陳煒,

朱朱同煒哥出席活動!藝人朱晨麗與陳煒為無綫新劇《多功能老婆》宣傳,二人同聲指劇中有泳裝上陣,監製陳寶華還親自為她們挑選,陳煒笑指早已被對方睇勻全相,朱 ...




朱朱同煒哥出席活動!


藝人朱晨麗與陳煒為無綫新劇《多功能老婆》宣傳,二人同聲指劇中有泳裝上陣,監製陳寶華還親自為她們挑選,陳煒笑指早已被對方睇勻全相,朱朱不諱言身上缺點亦被對方睇到:「佢話未見過女仔搽粉喺肚臍度。」


談到日前與陳煒慶祝生日,她表示也計劃為下月2日生日的朱朱大肆慶祝,朱朱對此說:「可以同我鍾意嘅人,同鍾意我嘅人一齊過生日係最Sweet,其實我有啲妒忌,嗰晚好似電燈膽咁,佢同男友好閃,叫佢兩個Kiss又怕醜唔肯,唔畀我哋睇到。(咁你咪又帶另一半出嚟囉!)搵到先啦,其實我冇揀,係人哋以為我好多啫。」問陳煒可有見過朱朱緋聞男友何廣沛?她笑言已見過很多次,那二人可有甜蜜舉動?陳煒說:「Sweet留番私底下,呢啲嘢心照」


剛踏入46歲的陳煒,獲朱朱祝福連生貴子,她笑說:「佢祝福我乜都接受,但冇計劃生嘅!」朱朱即爆料說:「佢話等我生完畀佢,叫佢做媽咪喎!」


--------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!