網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月7日 星期四

洪永城:與唐詩詠見面唔尷尬 洪永城堅決唔會復合 __,唐詩詠,洪永城,

洪永城大方講舊愛唐詩詠。藝人洪永城與蕭正楠在山頂為林夏薇開設的麵店剪綵,洪永城與蕭正楠受訪被問到會否夾份做生意,洪永城笑說:「我哋一定嗌交,況且我冇錢 ...




洪永城大方講舊愛唐詩詠。


藝人洪永城與蕭正楠在山頂為林夏薇開設的麵店剪綵,洪永城與蕭正楠受訪被問到會否夾份做生意,洪永城笑說:「我哋一定嗌交,況且我冇錢,只係得橋,阿蕭肯投資我一定做。」阿蕭則笑說:「我唔會掉啲錢去屎橋度。」


與唐詩詠再見亦是朋友


早前在黃翠如生日派對上,洪永城與舊愛唐詩詠同場,網民起哄要求他們復合,洪永城說:「我哋係朋友,大家亦有好多共同朋友,見面都唔會尷尬。但係我去到大家都唔出聲,氣氛有啲怪怪哋,得工人姐姐同我傾偈。(網民想你哋復合?)一定唔會,大家都各有各生活。(有冇通知女友?)有呀,都要畀安全感佢嘅。」


蕭正楠被問到送了甚麼禮物給老婆?他放閃說:「我成個人送咗畀佢啦,夠佢用一世。」洪永城笑謂也要蕭正楠學習冧女友。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!