掃呢頁CODE去手機

2019年11月4日 星期一

謝霆鋒:廚藝受質疑!謝霆鋒反擊:唔好當人哋傻 __,謝霆鋒,

謝霆鋒早年獲頒「米芝蓮之友」榮譽。天王謝霆鋒自成為「ChefLemon」後,其廚藝被外界肯定,早年更獲頒贈「米芝蓮之友」的榮譽,同時亦有人覺得他是「名 ...


謝霆鋒早年獲頒「米芝蓮之友」榮譽。


天王謝霆鋒自成為「Chef Lemon」後,其廚藝被外界肯定,早年更獲頒贈「米芝蓮之友」的榮譽,同時亦有人覺得他是「名過於實」,對於被質疑其烹飪實力,日前霆鋒接受訪問時,承認聽過無數好mean的comment:「有啲人好鍾意批評,但佢哋啲說話冇乜建設性,(介意嗎?)做呢行冇可能唔在乎,我屎忽痕時都會去睇吓啲留言,有時我啲朋友都會comment我,(會反駁朋友?)唔使拗嘅,朋友都係以事論事。」


自創食譜 與音樂一樣


霆鋒面對各種抨擊,已學曉毋須動氣,會忠於自己走覺得正確的路,正如其音樂、電影作品一樣,要不斷求突破,亦將這要創新信念融入廚藝中,堅信做人要勇於實驗,做廚師不可只跟住食譜做人:「尤其呢啲藝術嘢(包括廚藝),我想做創作食譜嗰個,做音樂亦一樣,唔會抄人哋,但呢啲過程中,一定有唔成功嘅時候,我覺得如果怕失敗,就唔好開始,我都知有啲人會唔相信,睇唔起我,但我都攞咗個『米芝蓮之友』名銜,真係唔好當人哋(大會)係傻」


「口味冇對同錯之分」


入廚多年,霆鋒自言在炮製美食中,除食客的滿意表情令他有成功感外,自己亦獲益良學,領悟到處世態度,就是做人做事不用取悅所有人:「我覺得就算煮咗一樣自己覺得值120分嘅嘢,心會諗仲贏唔到全世界?但原來幾勁嘅三星大廚,無論早、午、晚餐都會畀人批評,所以冇一種嘢可以征服全世界,口味嘅嘢係冇對同錯之分,正如音樂一樣。」


不考慮開餐廳


不少粉絲都等他開餐廳,望「鋒味美食」可以更走入社區更「貼地化」,不過這個民意訴求似乎難實行,他表示:「應該唔會,因為我唔想同大家少咗見面,如果開餐廳,以我啲呢啲處女座性格,乜都要追完美,一定會長時間匿埋喺廚房度,咁我就做唔到其他嘢,好似音樂或者拍戲。」那可會考慮推出「鋒味食譜」?霆鋒則覺得毋須刻意,指由他主持的《鋒味》節目,已經是一本「活食譜」:「只要跟住節目中嘅步驟做,就會做到『鋒味菜』㗎啦。」


霆鋒將於11月尾假澳門舉行一連兩場首創的「搖滾美化節」,將至愛的音樂跟美食同步跟「鋒迷」分享,他表示:「我會預早時間過去場地做準備,同其他大廚開會研究吓啲菜式,雖然我唔會唱晒咁多個鐘,但活動時間幾長,6個鐘頭以上,如果玩得開心,玩8個鐘頭都有可能,總之好似嘉年華咁啦。」




---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!