網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月8日 星期五

【周秀娜舊愛搶先結婚】陳偉成今娶俏護士 婚後下旨老婆辭工享福 __,周秀娜,陳偉成,

(被訪者提供照片)
周秀娜髮型師舊愛、38歲的陳偉成(Avis)今年6月底成功向曾做模特兒女友、24歲的黃樂樂(真名黃藹樂)求婚成功,兩人拍拖一年便有計劃組織小家庭,他們 ...




周秀娜髮型師舊愛、38歲的陳偉成(Avis)今年6月底成功向曾做模特兒女友、24歲的黃樂樂(真名黃藹樂)求婚成功,兩人拍拖一年便有計劃組織小家庭,他們原訂明年才搞婚禮招呼雙方親友,但Avis卻心急娶妻,今晚先在律師和親友見證下先簽字結婚,給樂樂名份,升呢成為幸福陳太,準新娘早前入紙申請註冊,職業報稱做牙醫護士。



穿上禮服的Avis和低胸裝的樂樂,今晚在酒店房中舉行簽字,他們破格選了黑色禮服晚裝,為了令儀式順利,他們臨時背了誓辭,Avis今晚接受《蘋果》訪問時說:「我哋想順啲就唔拎張卡讀,我哋事前背,讀嗰好似要臨時拍一場戲咁嘅感覺。」Avis坦言求婚時已喊了,今晚簽字反而好冷靜,不過當交換戒指時仍出「蝦碌」,Avis續說:「我以為老婆袋咗,佢又以為我袋住,結果要律師幫我哋去拎出嚟。」Avis痛錫老婆,花了6位字給樂樂買閃爆婚戒,兩人會明年農曆新年後才補擺婚宴,Avis預告今年會以已婚人夫身份豪派利是給親友,他說:「結咗婚感受到自己責任大咗,我會叫老婆唔好做嘢唞下先,唔想佢做嘢咁辛苦。」Avis否認奉子成婚,他表示婚後會跟老婆不設防造人,他們好想生一子一女湊成一個「好」字。問到今晚是否帶「陳太」回家?Avis說:「我哋之前都一齊住,但佢今晚返去身份變咗係『陳太』。」



(被訪者提供照片) Avis和樂樂今晚簽字註冊(被訪者提供照片) Avis和樂樂今晚簽字註冊(被訪者提供照片)
一對新人破格穿上黑色禮服。(被訪者提供照片)

一對新人破格穿上黑色禮服。(被訪者提供照片)
執子之手,與子諧老。(被訪者提供照片)

執子之手,與子諧老。(被訪者提供照片)
Avis豪花6位數字搞註冊。(被訪者提供照片)

Avis豪花6位數字搞註冊。(被訪者提供照片)
情深對望。(被訪者提供照片)

情深對望。(被訪者提供照片)

鍾意就快D Share啦!