網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月22日 星期五

【影響區選?】瘋傳錄音稱胞姐被「私了」 楊秀惠澄清:我冇家姐 __,楊秀惠,瘋傳,

昨日有不少人在WhatsApp瘋傳一條女聲指楊秀惠的「家姐」在太古城被「私了」 。
有時以訛傳訛,factcheck好重要,昨日開始有不少人在WhatsApp瘋傳一條女聲指自己的家姐在太古城被「私了」,聲淚俱下,要跟抗爭者「割席」,不 ...




有時以訛傳訛,fact check好重要,昨日開始有不少人在WhatsApp瘋傳一條女聲指自己的家姐在太古城被「私了」,聲淚俱下,要跟抗爭者「割席」,不少網民指該名錄音者疑似TVB藝員楊秀惠!



不過,謠言止於智者,今早楊秀惠在社交網澄清,「我冇家姐,屋企人全部都住喺馬來西亞,最近亦都冇嚟香港。謝謝!」



事緣昨日有段「楊秀惠」錄音,指她的家姐是一位主婦在逛街時被抗爭者打至肋骨裂、眼腫瘀黑,「我好支持一啲抗議無理嘅條例,家姐今日喺太古城行街,然後有一班所謂嘅烈士喺度嗌口號抗議政府,我家姐係一個無知嘅師奶,佢只係好奇舉機影咗張相,畀佢哋見到,佢哋就周(圍)住我家姐,叫佢delete張相,佢都知大鑊,喺佢哋面前delete相都唔畀我家姐走,然後用好粗好粗嘅粗口,祖宗十八代連我阿媽都鬧埋嘅粗口嚟鬧我家姐,我家姐真係氣上頭,就推咗嗰個人一下,佢哋成班人就打我家姐」。



錄音者更一度哽咽兼唞大氣指她的「家姐」已報警,但不敢去驗傷,又聲稱烈士拿「家姐」錢包影身份證及回鄉證上載facebook群組叫人起底,將錢包掉到坑渠,錄音者哭泣稱有人將這個post轉發給她:「我家姐仲去老人院睇我阿媽,今朝帶佢去警署落案,叫佢去律敦治醫院驗傷,佢連東區都唔敢去,聽日再同佢去眼科,我覺得好恐怖係如果你為咗香港市民,香港社會好,點解要將一個路過嘅師奶打成咁,我好擔心……呢個moment,我冇辦法支持任何嘅抗議,如果你係啱,點解要將個師奶打成咁,如果係咁,我情願歸信共產黨,我做一個鵪鶉,佢哋唔會打到我屋企人咁,將一個平民打成咁,我唔想做一個香港人,我心唔會再支持呢一樣嘢。」




鍾意就快D Share啦!