掃呢頁CODE去手機

2019年11月8日 星期五

鄧佩儀:望《金宵》攞「最佳劇集」 鄧佩儀生日破戒 __,鄧佩儀,

依家先27歲,仲有大把青春~藝人鄧佩儀(Gloria)本月10日踏入27歲,她笑指當年拍攝首部劇集時,曾被指樣貌儼如29歲,如今終達到與自己年齡相似的 ...




依家先27歲,仲有大把青春~


藝人鄧佩儀(Gloria)本月10日踏入27歲,她笑指當年拍攝首部劇集時,曾被指樣貌儼如29歲,如今終達到與自己年齡相似的容貌,非常高興。問到生日願望,她謂:「希望《金宵大廈》攞『最佳劇集』!(生日點慶祝?)約咗班朋友食快餐,因為平時我食嘢好健康,朋友聽到都嚇親,都成6、7年冇食,到時會狂食薯條!(腸胃頂到嗎?)應該可以嘅。」問到現時單身的她可有想拍拖時,她表示感情事從來不強求,認為緣分要來也擋不住,故一切隨緣。


---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!