掃呢頁CODE去手機

2019年11月1日 星期五

《絕代商驕》深宵再重播!「神劇製造機」黃子華爆金句話你知打工仔心聲!|新蚊娛樂 __,黃子華,

《絕代商驕》深宵再重播!「神劇製造機」黃子華爆金句話你知打工仔心聲!|新蚊娛樂
無綫深宵時段早前分別播出《法證先鋒》系列、《烈火雄心》系列等多套經典劇集,而承接周星馳和吳君如所主演的喜劇《鬥氣一族》,正是由男女老幼都十分喜歡、有「 ...


無綫深宵時段早前分別播出《法證先鋒》系列、《烈火雄心》系列等多套經典劇集,而承接周星馳吳君如所主演的喜劇《鬥氣一族》,正是由男女老幼都十分喜歡、有「神劇製造機」之稱的黃子華佘詩曼所主演時裝劇集《絕代商驕》,不說不覺,原來該套劇集至今已有11年的歷史,未知當中麥提爽(黃子華 飾)講過嘅金句,大家又記得幾多呢?現就同大家一齊看看吧!

撰文:火星異種人|圖片來源:TVB





《絕代商驕》深宵再重播黃子華金句爆打工仔心聲

劇集《絕代商驕》是於2008年9月開始首播,主要由有「神劇製造機」之稱的黃子華,以及佘詩曼所主演,當中除有譏諷社會從商風氣現象,道出不少行商道理外,還爆出各式各樣的共鳴金句,令劇集看起來更有味道、更添追劇性,以下一共有13金句,仲記得嗎?!

絕代商驕



「我一聽到返工兩隻字就頭痛,我一聽到交報告就腳痛,你話要隨傳隨到,我就全身骨痛。」

絕代商驕





「點解每隻螞蟻都生得一模一樣?就係要老板認唔出佢哋,一個星期返6日工,其實係6隻螞蟻,1隻螞蟻返一日,所以我地應該向政府申請,一個星期返一日工,休息6天!」



「半夜三更你當呢度喺動物園?得閒就入來參觀下,你當我蝙蝠啊?」









「我唔該你,唔好成日猜測我們人類喺度做咩,你翻去啄木」







「我警告你,你再咁三更半夜走過來,我當你意圖侵犯我,我為了自衛,我成全你!」







「none of your business ..即係唔關你事」

絕代商驕

「錢唔係問題 ,反正我無。」

絕代商驕





「我好唔容易先維持到家徒四壁,擺咁多野,多一件又要多抹一件,我先唔制。」



「你睇吓個電視櫃有門,成日開門拎野你唔累咩?幾多家庭主婦一日到晚係咁抽筋,就係因為要開門拎野!」

絕代商驕





「一萬蚊就肯定防彈啦,一粒魚蛋,無所謂」



「你幾時變咗做馬桶?抽水果隻馬桶呀!」







「你呢種係永久性傷殘,注定孤獨終老。」

「你呢種係永久性黑心,因住無得終老。」
















來源 source: http://www.nmplus.hk
鍾意就快D Share啦!