掃呢頁CODE去手機

2019年11月4日 星期一

張致恒:拒介紹張致恒工作 家姐張詠恩:唔想保護佢 __,張致恒,詠恩,

張詠恩讚細佬有骨氣,冇同家人要求經濟幫助。張致恒(Steven)為養家而到酒店兼職,其家姐、前組合Krusty成員張詠恩昨日受訪時表示,作為藝人可以放 ...


張詠恩讚細佬有骨氣,冇同家人要求經濟幫助。


張致恒(Steven)為養家而到酒店兼職,其家姐、前組合Krusty成員張詠恩昨日受訪時表示,作為藝人可以放下身段去打工,實屬難得:「不過我冇介紹其他工作畀佢喎!唔想太保護佢,都咁大個仔,佢應該搵自己嘅目標、行自己嘅路。」話雖如此,但她表示擔心過弟弟的前途,但感恩對方仍有骨氣,沒有向家人要求經濟幫助。


至於Steven多年好友張彥博被問到對方與太太是否婚姻亮紅燈?他表示近月忙到飛起,很少跟對方講私事:「嚟緊又開始新劇,依家又準備台慶,真係唔太清楚佢兩公婆嘅嘢!」講到好友曾向多位圈中人借錢,問到是否知道對方經濟上是否仍拮据?阿博說:「我知道佢忙工作同搵奶粉錢嘅。(介紹工作畀佢?)如果有合適工作當然會,但佢財政嘅事我就唔太清楚。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!