掃呢頁CODE去手機

2019年11月10日 星期日

張頴康:張頴康靠打針控制銀屑病 最貴三萬打一針 __,張頴康,

張穎康現身「銀屑閃跑」活動並擔任頒獎嘉賓。藝人張頴康現身「銀屑閃跑」活動並擔任頒獎嘉賓,身為銀屑病患者的他表示對相關的活動特別支持,他解釋:「最初有呢 ...




張穎康現身「銀屑閃跑」活動並擔任頒獎嘉賓。


藝人張頴康現身「銀屑閃跑」活動並擔任頒獎嘉賓,身為銀屑病患者的他表示對相關的活動特別支持,他解釋:「最初有呢個病嘅時候好怕畀人知道,因為外界對呢個病認識少,有啲人會以為係有傳染性,其實呢個唔係傳染病,只係免疫力失調,所以如果我作為藝人都肯企出嚟,我希望可以畀更多人去認識呢個病。」他透露現時靠生物製劑治療,病情已受控達百分之九十以上:「如果我唔使返工係可以百分百冇事,但工作嘅時候休息唔定時加上壓力,就會控制得差少少,要打針打得密啲,但如果我放假多做運動同曬太陽,就唔需要打針打得太密。不過我心態上已經做咗最壞打算,如果個病唔可以斷尾,我正面去面對,唔好當佢係病,當係朋友。」


打針費用昂貴


張頴康指最初要一星期打兩次針,現時可以個半月才打針一次:「個治療唔平,最初一個月要用幾萬蚊打針,依家大約花費三千蚊一個月。記得十二、三年前我有呢個病,當年要兩、三萬打一針,當年我剛剛訓練班出嚟邊有咁多錢,依家負擔到並唔係因為我發咗達,而係打針費用平咗。」


另外,日前是他與太太麥雅緻的結婚七周年紀念,他表示正日當天太太與一對子女也要上學,所以未有慶祝,但他買了鮮花及小禮物送對方,而昨日兩人就撇甩小朋友二人世界睇戲,講到七年之癢的問題,他笑言:「邊有七年之癢,如果覺得癢,邊到癢,大家就互相幫對方𢱑囉!」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!