掃呢頁CODE去手機

2019年11月26日 星期二

三哥苗僑偉戲稱老婆係「天涯歌女」 三嫂處女唱揭全場高潮 __,三哥,苗僑偉,

三哥苗僑偉戲稱老婆係「天涯歌女」 三嫂處女唱揭全場高潮
賈思樂在文化中心舉行的《賈思樂ME&MYGIRLSinConcert2019(Part2)》,獲一班好友包括戚美珍、毛舜筠、向海嵐、陳法蓉、楊 ...




賈思樂在文化中心舉行的《賈思樂 ME & MY GIRLS in Concert 2019( Part 2)》,獲一班好友包括戚美珍、毛舜筠、向海嵐、陳法蓉、楊思琦等任表演嘉賓,全場勁high!

撰文、圖片:東方新地



三哥苗僑偉讚老婆好唱得最叻搞氣氛

三嫂戚美珍處女公開在台上獻唱,一口氣唱出三首歌,歌喉拍得住專業歌手,令現場氣氛瞬間高漲,老公三哥亦專程來捧老婆場,在後台更孖住做訪問,三哥苗僑偉送花又大讚老婆:「多得我喺台下大叫安哥,所以三嫂咁夠氣囉。我封三嫂做天涯歌女,佢乜都識唱,唔單止唱K,有時喺朋友聚會一有冷場,搵三嫂出嚟唱歌順便搞埋氣氛。」

戚美珍首次公開獻唱,技驚四座,台下觀眾都估唔到原來她的歌聲拍得住專業歌手, 唔 做歌手認真浪費。三嫂同賈思樂相識三十多年,賈思樂更稱三嫂為他人生中的天使!
戚美珍首次公開獻唱,技驚四座,台下觀眾都估唔到原來她的歌聲拍得住專業歌手, 唔 做歌手認真浪費。三嫂同賈思樂相識三十多年,賈思樂更稱三嫂為他人生中的天使!

三嫂則謙稱只是心口有個勇字,又笑答點解咁夠氣:「做咗阿媽練番嚟嘅,因為做親媽媽都要好長氣。」三哥叫三嫂索性做歌手,三嫂笑言:「諗咗幾十年,不過冇人搵!哈哈!」

三哥苗僑偉特意去捧老婆場在台下大叫安哥又送花,公開大讚三嫂好唱得,冧死三嫂。


李司棋陳法蓉台上爆料證賈思樂人緣好

除了戚美珍、毛舜筠、向海嵐獻唱之外,好友李司棋和陳法蓉則在台上負責爆料,陳法蓉爆賈思樂為人烏龍,試過出埠旅行,卻記錯集合地點,差啲上唔到飛機,賈思樂笑住話自己冇記性!得到一班好友撐場又獻聲,足見賈思樂在圈中人緣非常好!

陳法蓉笑言自己五音不全,故負責上台爆結識廿多年的好友秘密!

向海嵐在台上自彈自唱〈天黑黑〉,她表示為今次演出苦練兩個多月。


毛舜筠著上高衩長裙唱出〈終身美麗〉。

來源 source: http://www.nmplus.hk
鍾意就快D Share啦!