掃呢頁CODE去手機

2019年11月25日 星期一

金剛:教金剛求婚 麥包:搞大女友個肚就得! __,金剛,麥包,麥長青,

係就快喇,都係三秒嘅事啫!藝人金剛與麥長青(麥包)為主持ViuTV節目《C9旅行團》宣傳,節目內二人與平均年齡超過40歲的煮婦們暢遊台北及宜蘭,經過兩 ...




係就快喇,都係三秒嘅事啫!


藝人金剛與麥長青(麥包)為主持ViuTV節目《C9旅行團》宣傳,節目內二人與平均年齡超過40歲的煮婦們暢遊台北及宜蘭,經過兩個多星期相處,二人覺得這班「師奶」膽識過人,敢玩滑翔傘之餘又勇於揸快車,令他們自愧不如。


麥包更自爆畏高,且不能接受速度考驗:「試過玩過山車玩到透唔到氣。(依家旅行最想試乜玩意?)豪華遊,同埋試吓潛水。」對潛水有認識的金剛即仗義表示可以為對方充當教練。


金剛三秒搞掂


問到台北外景期間,麥包有否見過金剛女友,他說:「本來以為可以坐低食餐飯,但原來拍到根本冇時間!」金剛繼續表示計劃明年才拉埋天窗,麥包即笑指:「佢女友話要求婚時驚喜到喊先會答應。(過招畀金剛?)好簡單,搞大個肚咪得囉,我當年都係咁,驗孕棒有兩條間真係好驚喜,再話唔娶佢仲唔喊?」金剛即接口:「咁3秒就搞掂喎!」令全場爆笑。


而即場播放預告片中,金剛和麥包長期被女圍,上山下海又玩浸溫泉,氣氛熱鬧,期間團友還大叫「金剛你幫手吹喎....」其實只表示吹凍食物,金剛解釋:「我照顧長輩,佢哋幫我吹....水。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!