掃呢頁CODE去手機

2019年11月19日 星期二

麥當娜:幾時刮骨取彈頭?娜姐飲尿醫瘀傷 __,周秀娜,娜姐,麥當娜,

飲勝!美國流行樂壇女王麥當娜(Madonna)向來言行舉止大膽出位,人唔做佢就做!繼早排佢「推波開聲」之後,又有新搞作,今次更係「飲尿止瘀」!最近忙於 ...




飲勝!


美國流行樂壇女王麥當娜(Madonna)向來言行舉止大膽出位,人唔做佢就做!繼早排佢「推波開聲」之後,又有新搞作,今次更係「飲尿止瘀」!


最近忙於開巡唱嘅娜姐前日喺社交網Instagram公開療傷獨門秘方片段,用浸冰水浴醫瘀傷,佢話:「我哋不如開始冰水浴挑戰?最佳療傷方法。」完成幾分鐘冰浴之後,佢坐喺浴缸邊飲一杯黃色液體,自稱係飲自己嘅尿,佢仲話浸完冰水浴最好就係飲尿,認真重口味!


根據清代中醫學書籍《本草備要》記載的確係有尿療法,健康的尿液滋陰降火、止血消瘀,甚至能醫治多種病症。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!