掃呢頁CODE去手機

2019年11月3日 星期日

陳柏宇:【囡囡燙傷手】陳柏宇鬧爆鄰居:冇危機意識 __,陳柏宇,

陳柏宇自升呢做爸爸後,對朋友多多要求。歌手陳柏宇出席聖誕節活動,講到囡囡Abigail早前在太太的朋友家中誤觸熱捲髮棒而燙傷,他說囡囡傷口接近康復,不 ...


陳柏宇自升呢做爸爸後,對朋友多多要求。


歌手陳柏宇出席聖誕節活動,講到囡囡Abigail早前在太太的朋友家中誤觸熱捲髮棒而燙傷,他說囡囡傷口接近康復,不過見囡囡受傷超心痛,問可有責怪太太?他說:「冇,都唔關太太事,係佢朋友嘅問題,明知有小朋友喺屋企,仲將啲嘢亂咁擺,一啲危機意識都冇。(仲好嬲對方?)係呀!(鬧佢?)冇,冇睬佢幾日,本來大家係鄰居,好彩我早排搬走咗。」下個月聖誕節,可計劃帶女離港度佳節,他說會留港,或在家開派對請朋友回家玩,但自問成為爸爸後常「哦」人,對朋友多多要求。


至於今年「十大中文金曲」頒獎禮取消變特備節目,作為大有機會上台領獎的他,覺得電台此舉對他有好亦有壞處:「唔好處係少咗曝光機會,同埋呢個係每年一度畀歌手一個肯定,好處係返少兩日工,不過公司可能又安排其他工作畀我。」




---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!